Raya Korban Nina & Hanis

Sunday, October 05, 2014 PCL 3 Comments


Nina dan Hanis, dua beradik 'melayan' cuti hari raya di sekitar luar kediaman dengan bergambar selfie.

Nampak dorang bosan tapi nak buat macam mana dah tak balik beraya di kampung halaman.

Nasib ada juga jiran dekat-dekat sini pon tak balik, boleh juga kami berbalas kunjung ziarah.

Hari Raya Haji biasanya tak semeriah Raya Puasa, tapi itu lah ... kanak² remaja tak tau pulak. Memang terasa sunyi dan berbeza suasananya berbanding tempat sendiri.

Tengoklah gelagat mereka ;

HUSNINA

Hanis & Nina

Nina & Hanis

Akak Nina

Adik  Hanis



Kelab Blogger Ben Ashaari



3 comments:

  1. mesti dah bosan sgt ek tu PCL..? kesian masing-masing... :)

    ReplyDelete
  2. Ala..ciannyer..

    ReplyDelete
  3. sha pun sempat balik rumah mama sha aje.... takde la ke kampung halaman... kurang sikit meriahnya...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.