Tak semua manusia sama fitrahnya

Monday, October 13, 2014 PCL 3 Comments


Dah habis waktu kerja, alhamdulillah.

Bila kat pejabat teringatkan rumah, bila buat kerja kepala tension ingat anak-anak..hurm lega rasa.
untung sekarang ni boleh tengok-tengok gambar dari memori handphone.

Bagusnya kalau dimanfaatkan kegunaan smartphone secara baik, boleh hilangkan rasa rindu kala berjauhan.
Tak semua manusia sama fitrahnya, ada yang tak kisah kalau tak berjumpa anak isteri sekian lama, tak bertanya khabar , dengan keluarga tak bertegur walau duduk dekat-dekat tapi aku tak boleh.

Tu pasal aku sukar berjauhan, kalau boleh kemana-mana nak bersama aje..
lebih selesa.

Namun adakalanya terpaksa jua.

#motif letak header besar gambar anak-anak.


Sila berkunjung ke laman web rasmi ;
Kelab Blogger Ben Ashaari

3 comments:

  1. Motif dia bila bukak jer blog tgk muka anak2 tgk muka comel diaorg hehhee RINDU la tuu ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah..kadang perasaan kita lebih dasyat dari kaum² ibu yg merindukan tau..

      Delete
  2. 8 jam kat opis, mmg terasa sgtlah rindu kat anak. Huhuhu!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.