Terbabas ?

Friday, October 24, 2014 PCL 5 Comments


Bukan sesuatu yang perlu dimegahkan jika kita terkeluar dari landasan terutamanya dalam perjalanan hidup sebagai manusia di dunia pinjaman ini.

Hurm..pagi lagi aku dah terdengar suara kemegahan itu. Bangganya dia bercerita .

Bangganya..bangganya  dia !

Hari terakhir tahun 1435H, mungkin kalau dia sedar ..aku rasa dia sedar.

Ya, memang dia sedar dia sudah terbabas jauh, tak pulak dia berkata mahu insaf malahan bermegah-megah lagi.

"Ini lah aku, aku memang macam ni ! , Perangai aku kalau korang nak tahu ...aku memang jahil ; tengoklah perangai aku yang macam nak harom ni !! HAHAHAHAhaha katanya sambil ketawa besar.

~ Ya Allah , berilah petunjuk hidayah kepadanya.

~ Ya Allah , berilah petunjuk hidayah juga kepada kami semoga ada keinsafan dalam diri agar tidak terbabas, semoga dalam peliharaanMu sentiasa.


5 comments:

  1. semoga kita sentiasa berada di landasan yang betul.

    ReplyDelete
  2. org yg x pnh ditimpa bala memang xkan pernah insaf

    ReplyDelete
  3. Semoga Allah berikan hidayah untuk membuka pinti hatinya

    ReplyDelete
  4. Malang insan sebegitu, dah la terbabas bangga pula tu..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.