Bila tak ada elektrik apa nak buat ?

Saturday, November 15, 2014 PCL 2 Comments




halamak..baru teringat pagi ni jam 10 TNB akan tutup bekalan elektrik .

kemana nak pergi kalau dalam  rumah terasa membahang?

internet akses tak ada sebab  guna wifi kuarters?

haa baru terasa kan..kan, itulah kemudahan yang tersedia kalau ditarik balik sekejap dah haru biru dibuatnya.

mama'D rancang nak lepak kat pantai je kot, lebih bagus dari lepak depan tv..

ok sebelum blackout..publish dulu.

2 comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.