Dah tak panas dah..

Saturday, November 15, 2014 PCL 2 Comments




pukul 2.30 pm dah ada semula bekalan elektrik...haha dah macam bekalan untuk hidup pulak 'electricity' ni.. baru nak mula kegelisahan..tak sampai beberapa jam dah ok dah..alhamdulillah waktu pulih terawal dari jangkaan pihak TNB yang sepatutnya jam 6 pm.

sukalah tu..sukalah terutama hanis dan nina, tak adalah sampai mati akal  di rumah . Plan nak ke pantai tertunda, cari air cond sejuk di supermarket, pasal nak ke pantai tu belum tentu lagi sebab cuaca kat luar tu laagiii panass !!

Sekarang semuanya kembali normal, kehidupan seperti biasa..
nampak benar tenaga elektrik ni sangat penting dalam  dunia kehidupan kini.




2 comments:

  1. Lokasi SP baru je blackout, nasib baik dah pulih dalam 15 minit juga la..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.