Gambar cantik pagi tadi..

Tuesday, November 25, 2014 Nazlee Ismail 7 Comments

seharian makan angin di persisiran pantai dan sungai² berdekatan tujuan untuk menikmati keindahan sambil melayani hobi masing² ; balik bercuti di Kedah ni biasalah..nak tengok blog ni pun dah tak sempat..hanya gambar diselitkan ;











kalau orang tanya "memancing dapat ikan tak?" , sebenarnya bagi  orang yang sangat minat memancing dia tak ingat nak dapat ikan...tak dapat naikkan ikan ke daratan pun tak apa..janji kail disentap atau joran terasa tarikan ikan tu dah kira ok, lepas gian..haa macam tu lah , pcl memahami mereka (keluarga kaki pancing).

7 comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.