Hanis ; mata sakit tetap mahu selfie

Friday, November 07, 2014 Nazlee Ismail 5 Comments



kesian hanis dah berapa hari mata sepet sebelah macam  orang Korea.

mata kanan kena ketumbit dalam kelopak mata, dah sapu ubat farmasi tapi tak baik lagi.

"nasib baik sekolah dah cuti panjang, kalau tak...malu la adik !" ...kata hanis yang tetap suka selfie.


sakit ketumbit mata , ada penawar / petua? ...kesian anak aku nih.

5 comments:

  1. Pergh...mmg gila selfie ni.. sanggup tutup sebelah mata ye dik.. dahsyat la

    ReplyDelete
  2. Hahaha...hanis hanis....tak boleh tinggal selfie tu kan

    ReplyDelete
  3. selalu guna bawang putih... tapi pedihnya jangan cakap laa....
    get well soon hanis... semangat selfie !

    ReplyDelete
  4. hahaha... nanti lepas ni ayahnya pula berselfie ketika sakit mata juga....

    ReplyDelete
  5. Hahaha..boleh lagi tu..memang sekrang musim sakit mata..family nad semua sakit mata

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.