Hanis nak cantikkan kulit rupanya..

Thursday, November 13, 2014 Nazlee Ismail 4 Comments




petang semalam sempatkan pergi econsave bersama mama'D dan Hanis. Biasanya anak kami ni memang anti/malas nak ikut kalau kata nak ke pasar yang banyak jual ikan dan sayuran.

entah kenapa pulak dia mengekor jugak. ..owh rupanya ada benda yang dia nak beli.

Hanis nak pilih buah tomato sendiri, beli susu dutch lady dan beberapa barang lagi..

selalu kalau beli buah tomato mesti mamaD nak buat nasi ayam atau nak buat air asam parit buntar, kali tak .

katanya hanis nak buat jus, nak bagi kulit licin , nak berlawan dengan kakak dia..

untung buah tomato murah dan kalau buat jus campur susu bertambah sedapnya..

emmm patut la , nak jaga kulit rupanya.

4 comments:

  1. Alahai hanis..hihi...cik akak jarang nak minum jus tomato tok..hihu

    ReplyDelete
  2. Hehehe Hanis nak berlawan ngan Nina .hehehe dua2 dah cantik laaaaaaa..

    ReplyDelete
  3. Haha comel je cerita ayah hanis ni ttg telatah anaknye^^ dah nak dewasa tu..

    ReplyDelete
  4. alololo..... dulu mia rajin minum jus tomato ni...

    - Mia Liana -

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.