Hari minggu cari ulam segar ..

Sunday, November 16, 2014 PCL 2 Comments


..pagi tadi lepas sarapan kat Indah Cafe, kami jalan² di pasar kemboja berdekatan..tujuan semata² nak cari ulaman segar dan ikan air tawar segar.

makan di Indah Cafe yang suasananya memang indah dengan design logo ala Hard Rock Cafe menjadi tumpuan masyarakat di sini.

                             

Okay , berjalan berdua² saja maklumlah si anak² dara kami mana maunya ikut ke pasar..itu pasal jenis ikan dan sayuran pon depa tak kenal.






Kalau nak dibandingkan harga sayur di pasar besar lebih mahal dengan di pasar kemboja ni.
Tapi agak menghairankan jugak ramai yang tak sedar akan kewujudan pasar kemboja di Banting. Tak kisah la sebab apa kan janji kita dapat membeli di tempat yang lebih menjimatkan..

Sekarang ni pasal belanja kita kena berkira², bukan senang nak hidup senang..ada orang kais pagi makan pagi namun hati dan raut wajah mereka tetap menampakkan ketenagan..


2 comments:

  1. assalamualaikum PCL...bestnya tengok rebung fresh tu...;)

    ReplyDelete
  2. nak ajak mak.pi la pasar kemboja ni slalu balik banting asyik dengar org je cakap huuhuu...bestnyaaaa segar2 ulam

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.