Kasihnya ibu..

Friday, November 07, 2014 Nazlee Ismail 5 Comments





Mudah-mudahan bila Hanis dewasa nanti , dia pulak jaga/layan ibunya sebaik mungkin.., aku mendoakan semoga yang baik-baik saja .

Kasih ibu terhadap anak-anak...tiada bandingnya.

5 comments:

  1. Saya tak sempat membalas kasih ibu saya, dia meninggal ketika saya tak ada peluang untuk menjaganya. Sekarang saya membalas kehampaan itu dengan menjaga ibu mentua - memasak untuknya, membasuh untuknya, urus dia di bilik air bila isteri tak ada di rumah....

    ReplyDelete
  2. Sekali teringat mak kat kampung... :'(

    ReplyDelete
  3. Mak dah takder tapi sampai lah tua ni mak sayang kat kita... sebagai balasan... fatihah jer lah.. atau yassin... sedekah kat mak di alam sana...

    Salam singgah

    ReplyDelete
  4. Nurul mendoakan agar mak dibukakan hati untuk bersama dengan kepercayaan Nurul ni.. moga mak terbuka hati sebelum terlewat.. in shaa Allah.. mudah-mudahan.. :((

    ReplyDelete
  5. Amin...semoga anak pc jadi anak yang bertanggungjawab

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.