Kayu Kemuning Hitam ada dalam simpanan PCL !

Thursday, November 20, 2014 PCL 1 Comments

Kemuning Hitam
Cantikkan kayu kemuning hitam ni kalau dibuat batu cincin, ..pcl masih ada 2 ketul kayu dalam simpanan..nak buat air penawar untuk kebabyakan penyakit rasanya pcl tak gemar ..hanya beli masa tu untuk simpan sebab kayu tu kelihatan cantik..

teringin jugak nak buat macam dalam gambar ni..tapi kan semuanya terbatal niat sebab saya bukan pemakai cicin haha..







sekarang masih ada tersimpan, jadi kalau ada sesiapa yang kesukaran nak mendapatkan bagi tujuan yang baik baik boleh la hubungi pcl..

p/s sebelum ni pcl ada selitkan cerita pasal kayu kemuning hitam di sini.

1 comment:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.