Suasana tak boleh kawal bila..

Tuesday, November 11, 2014 PCL 6 Comments



..masing² dah mula rasa bosan, ginilah situasi semasa..

tapi kejap aje..bila penceramah dah mula 'panas enjin' dan peserta baru boleh tumpu dalam kelas..

aku pula rasa macam wakdoyok muka berjambang kalau penceramah cakap slow dan takada semangat..




6 comments:

  1. hahaha..nampak sangat kebosanannya sampai berjanggut yerrr....

    ReplyDelete
  2. hehe...saya pun kalau penceramah jenis lesu
    memang lesu jugalah! hehe
    gambar last tu kelakarlah =)

    ReplyDelete
  3. seronok kalau dapat penceramah yang aktif yang boleh tak buat rasa mengantok..kan

    ReplyDelete
  4. kalau saya mau tertidur ni

    ReplyDelete
  5. alahai.. kenapa sampai boleh jadi wak doyok ni. hihi. bosan rupanya.

    ReplyDelete
  6. hahaha.. tu dah bosan sgt tu..
    ala.. biasa ar kalau ceramah/kuliah bosan, main hp la jawabnye.. :D

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.