Bagan Lalang ; makan angin petang sekeluarga

Monday, December 08, 2014 PCL 4 Comments


Untung ler lepas makan angin dapat pula makan nasi ikan bakar..

petang semalam ke Bagan Lalang, Sepang ada makan-makan ikan bakar kat sana bersama keluarga sebelah mamaD.

Ada orang yang sponsor , pcl tunggu lagi..cari perluang la bersantai tepi pantai sebelum boleh duduk ditempat makan dan menanti menu siap dihidang.

kalau duduk tepi pantai tak kan nak duduk-duduk sembang sesaja.. ambik gambar lah kan dah jadi kebiasaan orang masa kini, selagi kamera ada ditangan.

tak perlu nak rasa janggal sebab sumua yang berada kat situ buat perkara sama..

#lifestyleblogger
#facebooker
#fotoblogger



4 comments:

  1. alhamdulillah, makan tepi pantai pun lagi syiokkkk.. tapi dah kena angin laut pun da mendamaikan. wiwiiw

    ReplyDelete
  2. salam singgah..

    Jemput follow blog saya ye..tq

    ReplyDelete
  3. seronok kan dapat luangkan masa dengan family ^_^

    ReplyDelete
  4. nak pegi tak pegi2 lagi dgn fmily bagan lalang ni
    huhu

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.