Hanis belajar jadi dewasa dengan kakaknya..

Wednesday, December 31, 2014 PCL 2 Comments


baru-baru ni dapat maklum tentang penangguhan sesi persekolahan 2015 ke tarikh dilewatkan seminggu... suka Hanis sebab masa tu dia berada di kampung, ramai kawan kat sana...rasa macam nak sambung cuti lama lagi. Tak nak balik rumah ! ..katanya.


Bila dah berada di rumah sendiri, Hanis mula rasa bosan sebab lama sangat cuti sekolah..untung ada kakak yang sorang tu boleh jadi kawan dan teman.

Kakak Nina suka melayan.. tetapi kekadang gurau kasar jugak depa dua beradik tu.

ada kalanya..Hanis belajar jadi dewasa dengan kakaknya.

"hanis dah pandai berkontek lens" !!




2 comments:

  1. Dah kamcng dgn kakak ye...

    ReplyDelete
  2. wahh mata kaler cekelat gittew ;p

    anak saya pun dah bising bosan duduk rumah..saya cakap, enjoyy jelahh nanti kalo da start sek, sibuk nak cutii pulak hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.