Mencari 'Pulut Sekaya' Di SP

Thursday, December 25, 2014 PCL 4 Comments


Suka Hanis dan Nina bila dapat balik kampung rumah maktok, bulan lepas Nina tak dapat ikut, kali ni semuanya ada.. hepi giler dua baradik tu, mamaD pon sama.. tau la kan, balik rumah mak dia..huh semangat berkemas bag awal² lagi.. orang perempuan memang gitu lah .
Kita ni balik mana dulu pon tak kisah ..



cari "Kuih Pulut Sekaya"



pepagi lagi cari makanan sebab malam tadi sampai di rumah ibumertuaku dalam pukul 12 lebih sembang sikit dan terus terlena. 

lama dah cari kuih sedap ni, orang² lama kat sini panggil dengan nama "pulut sekaya" aka kuih seri muka.

okay la..seketul pulut sekaya 3 kupang harganya.


4 comments:

  1. kita panggil kuih seri muka. memang sedap kuih ni. lemak manis :)

    ReplyDelete
  2. Saya sekali sekaya pekena juga pulut sekaya. Tapi takut juga selalu amalkan makan pulut sekaya, sebab saya masih sayangkan kaki saya... takut diabetes!!!

    ReplyDelete
  3. sedap kuih tu..selalu makan hijaunya aje..ahaha..dulu la..sekarng makn dua2 sekali

    ReplyDelete
  4. Ooo nama lain ye. Baru tau

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.