Gembirakan jiwa kita dengan mengingat kebaikan..

Tuesday, January 06, 2015 PCL 4 Comments


Seorang ayah sedang memerhati gelagat anak-anaknya,  menggunakan kesempatan waktu yang ada untuk bersama mereka, membahagiakan mereka...



Merapatkan silaturahim, mencari keserasian dalam membentuk kekeluarga yang harmoni bersama anak-anak saudara dan biras.

Yang jauh jarak pertemuan didekatkan, yang hampir lagi dihampiri begitulah seterusnya selagi hayat dikandung badan selagi itulah hubungan persaudaraan di dunia kekal sentiasa.

bersama abang long & kak long

singgah ke instagram pcl : @nazleeismail

Namun jauh meleset di sudut pandangan orang lain terhadap diri seseorang yang lainnya jika hanya bersandarkan kepada perasangka semata-mata ; tak kenal maka tak cinta..

Gembirakan jiwa kita dengan mengingat kebaikan, tenangkan hati dengan bertaubat dari semua keburukan yang pernah dilakukan..dan rangkulkan tangan yang putih bersih itu ke leher saudara sesama kita.

Gambar : Lokasi sekitar Pantai Morib, Selangor.

4 comments:

  1. seronoknyaaa beriadah tepi pantai :D

    ReplyDelete
  2. kemain skrg PCL....main monopod je utk selfie...
    intrend sgt... :P

    ReplyDelete
  3. Salam PcL..lama tak sggah sini arini br berkesempatan...wahh bestnyer main tpi pantai

    ReplyDelete
  4. Mcm kenal je org2 yg dlm gmbr tu ... Terimakasih abadikn gmbr kami dlm blog pcl... Hihihi

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.