Hanis Nina Suka Bayi Lelaki..

Tuesday, January 06, 2015 Nazlee Ismail 5 Comments

Hanis dan Nina bukan tak suka lagi bayi atau kanak-kanak sejenis mereka , tapi macam dah biasa sangat ...asyik 'Bunga' saja mama jaga,  nak jugak 'Kumbang' seekor.

Dalam rumah kami cuma aku lelaki dan hero tunggal buat masa ni...lama dah hihi. Dulu pernah kata kat mamaD, jaga budak perempuan semuanya senang sikit nak kawal..tak la nanti begaduh dan bising rumah..

Haa tu dulu tapi sekarang macam teringin pulak ada budak lelaki ..






bila  , budak lelaki comel ni datang masa kami buat majlis suka-suka  BBQ depan rumah aku semalam..apa lagi kena rembatlah masuk dalam rumah, suka sangat la Nina dan Hanis gomol anak jiran, yang best tu Ammar tak kisah dan layan jer akak² dia .

tak lama lagi, ada la bayi lelaki pertama dijaga oleh mamaD selama kami di sini...boleh la geng dengan pcl nanti haha.



bayi lelaki yang bakal dijaga oleh mamaD nanti bukanlah Ammar..insyaAllah kalau jadi nanti, Arman Zharfan (adik kepada Afni Zhulaika).

5 comments:

  1. comelnyaa budak kecik tuu. pipi tembam :D

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum PCL...betul tu kalau ada bunga mesti teringin nak kumbang pulak kn...:)

    ReplyDelete
  3. Wah...bukan main suka dia... :)

    ReplyDelete
  4. teringin tu....
    kalau takde aral, tambah baby boy sendiri punya.... :). InshaAllah
    selamat berbaby-sit....

    ReplyDelete
  5. Comelnyerr dia dgn bju hijau gtu...Wahh hanix ngan nina suka baby lelaki hehe..biasa la tu sbb takde adik lelaki..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.