Lambaian Mea..

Wednesday, January 28, 2015 Unknown 2 Comments

lambaian Mea ..sibuk nak ikut mama mengantar Syafi skool ; depan rumah je.
issh haa...rindu lama tak blogging..ingat lagi Wordless entry setiap hari Rabu..tapi ni dari pagi lagi mama dah up 2 entri..koh koh..terlajak pulak, then pcl the owner terus menyepi.. ke mana kah??

(ok...sekarang budak Mea ni dah kroh..kroh...penat sangat la tu) ...emm mama pon, tidoq sat time gini bagus untuk kesihatan..kerja kat rumah biasa la..kan. (tidur Sat Saja !)





2 comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.