Aku bayar semua !!

Wednesday, February 18, 2015 PCL 16 Comments



16 comments:

  1. ekceli tu.. 'kesiannya..'

    Kejadian depan workshop ...tukar minyak enjin dah tiba masa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa la ni tugas seorang mekanik kan kan kan..

      Delete
  2. sebenarnya..x fhm lg..hehe =='

    ReplyDelete
  3. Ye ...dah memang rezeki dia macam tu ye pcl...uncle bayar eh....yelah...hahaha

    ReplyDelete
  4. huh...kereta nana pun kene servis dah ni..

    ReplyDelete
  5. maksudnya?

    http://blogpetua.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. memula pelik jugak baca kesinnya. hehehe

    ReplyDelete
  7. erm....?? samalah Dayah..tak faham gak hehe :)

    ReplyDelete
  8. Okay...penjelasan entri WW di atas ;
    tadi pagi pcl servis kereta dan tukar minyak hitam, tengok mekanik terbaring duk buat kerja..pcl snap gambar utk entri wordless hari ni...haha tu je.

    nampak macam eksiden tapi..
    tajuk entri tu maksudnay..upah servis pcl bayar semua..

    harap pembaca faham, ..wordless entri memang gini kaedahnya..uji pemahaman pembaca, pelbagai boleh tafsir tentang maksud gambar tersebut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq PCL..ok sekarang faham huhu :)

      Delete
    2. Hehehe mula2 lya pon tak paham ..tapi bila dah terang camni baru la faham ..

      Delete
  9. Kikikiki! Mati-mati ingatkan eksiden...hihi

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.