Dapat terus cuba tanpa berlengah..

Monday, February 23, 2015 PCL 6 Comments

tiba di rumah terus masuk bilik buang segala...tau nak buat apa??

hahaa.. naik atas penimbang nak check berat badan naikbanyak ke..atau mentain. Penimbang berat yang kat rumah ni saja yang boleh dipercayai. (kalau timbang rosak..maka tipulah result dia ..)

mamaD, hurmm..naik 1 kg , aku pulak masih sama yeah..tak sia-sia aku melahap nasi kandar kambing itu hari. Metabolisma dalam diri ini masih mampu untuk bekerja kuat membakar segala lemak dengan pantas.

Dari petang kelmarin sampai lah ke lewat malam tadi kami sepanjang masa dalam kereta terperangkap dalam kesesakan trafik...huh cukup hazab nak sampai ke destinasi. Alhamdulillah sampai juga akhirnya.

Part yang bagusnya nak sharing adalah tentang produk stevia , sejenis  cecair perasa manis pengganti gula dalam botol putih bersaiz 10ml. Ini cuma testimoni yang bukan kena bayaran. ikhlas...aku rasa segar di sepanjang 12 jam perjalanan. Kalau sebelum ni aku lebih gemar  minum power root yang manis giler tu! dah tahu kandungan gula yang banyak tidak baik untuk kesihatan.

Stevia pemberian kak ipar , dapat terus cuba tanpa berlengah..

Stevia Sweetener


Kepada sesiapa yang menjadi agen stevia boleh la guna testimoni aku ni. Serius lah.. dengan setitik stevia ke dalam air mineral sudah cukup untuk merasakan khasiat nya.

>> Nak pasang iklan produk, sila  hubungi saya ok. klik contact. / 0174009726

6 comments:

  1. amboii cari penimbang dulu. heheheh ^^ nani pun guna stevia ni jugak beli dekat watsons :D

    ReplyDelete
  2. Pernah dgr ttg stevia ni mmg bagus , tp tak pernah rasa lagi...

    Rm brp yea PCL beli

    ReplyDelete
  3. Mak saya yg diabetes pun guna stevia :D

    ReplyDelete
  4. Kalau sayang pada diri... memang kena elak pengambilan gula pasir.. kita boleh dapatkan gula dari sumber makanan yang lain seperti buah-buahan.

    ReplyDelete
  5. Wah...diet atkins pun gn stevia kan pcl?

    ReplyDelete
  6. Hahaha mak aii mula2 cari penimbang dulu..ok la tu tak naik byk sangat..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.