Santai dua-duan gitu..

Tuesday, February 03, 2015 PCL 6 Comments

air limau kosong..
buat sendiri kat rumah pon boleh !



air suam ..lagi la boleh, tapi bila kat restoran semua benda makan minum kena caj; apa saja kena caj , adat orang berniaga faham lah .

bagus duduk sambil makan sambil dengar ayat-ayat suci al-quraan diperdengarkan di corong radio ... Subhanallah tenang je rasa pagi cuti gini.

aku puji sikap pengusaha walau kedai mamak sekali pon nampak islamiknya..suka la, kebiasaan banyak kedai makan hiburannya lebih siap mendendangkan lagu ala-ala sambutan thaipusam pulak hihi

boleh buat sakit kepala kalau pepagi dah serabut otak..huu.

kitaorang baru lepas jogging ni.. oder sarapan ringan-ringan jer .


santai berdua-duaan gitu..

6 comments:

  1. wahhhh jogging di hari cuti :)

    ReplyDelete
  2. lepas jogging mmg kena mkn ringan2 .klu x rugi je jogging ...

    ReplyDelete
  3. sweetnyee pcl ngan mamaD..hikhik

    ReplyDelete
  4. Wah seronok gak sesekali santai berdua ..Anak2 dah besar untung laa PcL ngan MamaD hehehe

    ReplyDelete
  5. Assalam abng nazlee & akak wifey :)
    waaaaaaaaaaaaa....datim yer he3
    suka3

    ReplyDelete
  6. tak banyak kedai makan yang memperdengarkan alunan Ayat Suci Al-Quran di pagi hari

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.