Sentiasa Beringat dan diperintahkan ..

Sunday, February 15, 2015 PCL 11 Comments



Bagus kalau ada banner di mana kata-katanya membawa kita sentiasa beringat akan kebaikan.

aku sangat tertarik hati bila lalu depan surau Al-Falah Pekan Banting, tengok saja lah..




ramai orang lalu lalang di sekitar kerana berhampiran dengan stesen bas & teksi dan juga uptown .

Surau ini sememangnya aktif mengadakan tazkirah selepas solat maghrib.

Ingatlah ..kemana saja kita pergi, tempat yang utama kita hendaklah mencari di mana boleh bersolat bila tiba waktunya. Mudah-mudahan segala apa yang kita lakukan sepanjang hari di berkati serta mendapat redha Allah swt.


11 comments:

  1. Betul tu....jangan main dok baca je..tapi tak di praktikalkan..parah lagi lagu tu...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih untuk peringatan

    ReplyDelete
  3. Kadang2 alpa bab solat ni... duniawi sangat :(
    Terima kasih atas ingatan jugak PCL...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... Ambil maklum...

    ReplyDelete
  5. betol tu . kadang2 kite lalai . untung ada orang mcm pcl ni ingatkan sesama kita

    ReplyDelete
  6. Selalunya memang terdapat di kawasan-kawasan surau dan masjid, ambil yang baik sebagai peringatan bersama,In Shaa Allah.

    ReplyDelete
  7. memang kita kena saling mengingatkan antara satu sama lain ^^

    ReplyDelete
  8. kadang2 perlukan benda2 macam tu untuk saling memperingati..thanks PCL sebab ingatkan dayah yang alpa dengan nafsu dunia :)

    ReplyDelete
  9. Mudah mudahan keberkatan hidup yang kita cari berjaya kita miliki..InsyaAllah Aamin aamin..terima kasih ats perkongsian ini..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.