Senyuman Laki Bini Di Pagi hari ...

Friday, February 13, 2015 PCL 14 Comments


Kopi Senyum :) !

..senyum terlebih pagi ni mamaD sambil hidangkan kopi dari produk keluaran Ustazah Siti Nor Bahyah, lama dah nak cuba minum tapi tak sempat beli kadang tak teringat.

Sempatkan jugak semalam beli sepeket nak cuba..dan pagi ni senyuman mamaD bertamabah-tambah.
Ustazah Bahyah minum kopi senyum ni, dalamnya ada ramuan makanan sunnah yang sangat bagus untuk kesihatan dan rahsia awet muda.

Ramai yang dah cuba sebab produk ni dah lama di pasaran. InshaAllah jika digandingkan dengan kurangkan makan nasi atau tak makan nasi untuk sementara waktu ganti dengan protein seperti ayam, ikan dan banyakkan makan sayuran. Ala-ala Diet Atkins gitu..memang cepat berkesan.

MamaD dia suka kepada minuman yang beraroma sperti kopi/nescafe, jadi sesekali terasa nak ngopi dia macam nak lepaskan gianlah ..haha.

Dengan Kopi Senyum nampak dia terlebih senyum di pagi hari..ehh terlebih sudah



..tengok kandungannya, mamaD selalu check part ni..Karbohidrat 9g , kira cukup rendah untuk atkiner.
Kuat semangat dia.

"Anda buat anda dapat.. " Dato' Ustazah Nor Bahiyah Mahamood.

14 comments:

  1. Wahhh.senyum sokmo lah mamaD lepaas ni.heheh ^^

    ReplyDelete
  2. dah lama teringin nak minum kopi..hehehe...dah stabil nanti boleh ngopi balik..hehe

    ReplyDelete
  3. selamat pagi.... senyum di hari jumaat... sedekah yeee... wootwoot2

    ReplyDelete
  4. MamaD senyum lebih, pcl lagi la senyum melebih-lebih..eheeee happy couple <3

    ReplyDelete
  5. senyum seindah suria yang membawa cahaya gituuu..hikhik...

    ReplyDelete
  6. semoga seindah senyuman ustazah Bahyah :)

    ReplyDelete
  7. Senyum hari2 boleh awet muda la.. :p

    ReplyDelete
  8. untuk diet atkins memang perlu rendah krbohidrat?

    ReplyDelete
  9. Amboiii kopi senyum...senyum sokmo lerr pasnie...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.