Bakal dapat duit yang banyak?

Thursday, March 26, 2015 PCL 8 Comments

gambar pcl


"jangan pakai baju terbalik.." mamaD selalu tegur kalau dia perasan...apa la pcl ni?

hari ni lagi ...sengaja diterbalikkan tshirt hitam ni sebab kat depan baju tu ada chop gambar "Harimau Malaya" .

Aku kerja pakai jaket..baju ni duduk di dalam terlindung jaket biru, bila nak solat ; tishirt bergambar tidak baik...tidak digalakkan semasa menghadap Allah swt. Bukan tidak sah solat...tapi tidak digalakkan.

baju pakai terbalik tak sengaja..ada yang cakap bakal dapat duit banyak? ..haha betul atau kebetulan..


8 comments:

  1. hehehehee... ye ke...? kalau betul, alhamdulillah... mudah-mudahan bertambah rezeki PCL ye.... :)

    ReplyDelete
  2. Entahlah cik akak tak pasti pula..kalau kebiasaan memang hari hujan..org kata lah

    ReplyDelete
  3. kalau pcl dapat duit banyak, boleh la blanje kite kite ...

    ReplyDelete
  4. dulu-dulu mak selalu ckp cam gitu... katanya.. nak menang loteri he he he he padahal x pon beli nombor 4 ekor tu...

    tp sy setuju untuk solat x sesuai...

    ReplyDelete
  5. jgn hari2 pki bju terbalik udah la PCL

    ReplyDelete
  6. nak hindar dari serangan org minyak

    ReplyDelete
  7. kalau ada rezeki lebih jangan lupa belanja sudah..hehe

    ReplyDelete
  8. kalau macam tu elok hari-hari pakai baju terbalik hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.