Berani ....sebab tak takut !

Wednesday, March 04, 2015 PCL 5 Comments


berkhidmat cemerlang



Berani sebab tak takut, banyak haiwan sudah jinak dengannya..
respect dengan kesanggupannya....selain berkhidmat sebagai pengawal keselamatan di sini, beliau juga penangkap haiwan merbahaya..

Baiwak adalah haiwan bahaya kalau ia terancam dan kelaparan..
masih ingat lagi kes budak kena baham biawak?

itulah yang menyeramkan kami selain dari ancaman haiwan lain seperti ular dan serangga berbisa.


5 comments:

  1. beraninyaa dia pegang. ^^ baguslahh demi menjaga keselamatan bersama jugak ^^

    ReplyDelete
  2. Biasa tengok biawak macam nie....belakang rumah cik akak ada eh,,,

    ReplyDelete
  3. Biawak tu kes kat Tioman...
    suatu masa dulu mmg kalau sampai sana mesti tercari-cari biawak disana.. sebab suka tgk dia rebut2 makanan dgn biawak yg lain...

    tapi biawak tu bila dah boleh cederakan kanak2 so scary....

    ReplyDelete
  4. Huhuhu i takut uuuu....larik..biawakkk tuuuu..

    ReplyDelete
  5. biasanya jarang dapat tangkap sebab nampak orang dah lari dah biawak

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.