Ini yang dinamakan rezeki dari blogging..

Saturday, March 21, 2015 PCL 5 Comments

Promosi @ Blog !

Ramainya manusia bercuti ke Pulau-pulau dalam negara.. aku panjatkan rasa bersyukur kepada Allah swt sebab dalam ramai-ramai mereka itu ada juga yang mengguukan khidmat NazleeIsmail @Xcell Travel & Tours Sdn Bhd sebagai ejen pelancongan. alhamdulillah, kami baru mula sejak setahun lalu..dan aku hanya serius mengiklankan pakej percutian dalam blog ini awal tahun ini.

Ternayata, orang Malaysia memang suka bercuti di dalam negara sendiri. Ambil contoh..Tioman saja memang awal-awal lagi sudah penuh; hotel/resort/chalet all fully booked untuk musim cuti sekolah sekarang ni dan sekarang ramai pula yang menempah untuk hari cuti panjang akan datang pada bulan Jun dan cuti kelepasan am.


Rezeki dari Blogging ?

Ini yang dinamakan rezeki dari blogging..kuasa internet dunia maya. Kita harus berani mencuba.., tak buat kita tak dapat. tengok orang lain boleh berjaya kenapa kita tidak.(Jadikan blog anda umpama sebuah minimarket..nak cari apa pon ada!.. boleh kah?) hurmm ..ada pembaca yang gelak sinis..tak apa lah.


Sentiasa fikir untuk maju !

Kesimpulannya..perlu ada keyakinan dan sentiasa fikir untuk maju (disamping mengejar duniawi, amalan untuk bawa ke akhirat jangan diremehkan)

http://xcelltravel.com/

5 comments:

  1. Alhamdulillah pcl. Rezeki blogging.

    ReplyDelete
  2. buat apa pun kalau kita bersungguh dan ikhlas mesti ada hasilnya kan PCL! :D

    ReplyDelete
  3. berniaga adalah 9/10 punca rezeki, teruskan berusaha pcl ;)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah. rezeki dari Allah :) berkat usaha, dapat hasilnya

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..moga pcl terus murah rezeki..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.