Janji Lepas Gian #Kakipancing

Friday, March 20, 2015 PCL 13 Comments



mamaD whatsapp aku..katanya mak ajak pi pancing ...takya pi lelama...sat pon jadilah, mak dah gian sangat nak mancing kat situ..

kat situ mana?
Ok..malas nak cerita port memancing tu sebab hari nasib baik nak dapat hasil tu tak ada..balik kosong tangan !

mak mertuaku..dia tak kisah janji lepas gian memancing sesekali datang sini.
Jangan la hairan..biasa lah, ada orang minatnya lain-lain.

kaki pancing.PCL

kaki pancing

aku cuba puaskan hati mak, kalau tak nanti murka..derhaka? okay nanti esok petang cuba lagi..dan lagi. hurmm..



13 comments:

  1. Kata orang, orang yang minatnya memancing ni, tahap kesabarannya tinggi. :)

    ReplyDelete
  2. Bestnya pergi memancing...

    ReplyDelete
  3. PCL.. kat mana port ni... bonde nak terjah...
    bonde pon suka mancing jugak tau...

    ReplyDelete
  4. Adeh..hihi..apa pun mancing memang seronok

    ReplyDelete
  5. SAMA JUGA CAM MAK TU SUKA MNCING.

    ReplyDelete
  6. wahh, mak yang request mak p mancing, huhuhu

    ReplyDelete
  7. Assalam bro PCL,
    he3
    iols ingatkan bro PCL yang gian he3

    ReplyDelete
  8. best kot dapat mancing =)

    ReplyDelete
  9. Kalau dah minat tu.. semua pun nak :)

    ReplyDelete
  10. encik suami cn pun minat memancing, CN? sori..takmo ikot, bosannnn

    ReplyDelete
  11. Meh ikut abah SA mancing or menjala....area umah SA je....pas dapat tu jom buat bbq reramai..best wo ikan besaq2

    ReplyDelete
  12. wahhh pcl memancing. abah nanti tak minat sangat mancing gini

    ReplyDelete
  13. Hehehehe seronok ler memancing,.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.