Makan selagi tak jemu ; Hanis Umairah !

Wednesday, March 11, 2015 PCL 14 Comments


"makan sampai jemu"..itu tag line Hanis Umairah anak bongsu pcl & mamaD...

kalau sebelum² ni menu bermula dengan roti kebuloq , roti canai, koewteow kungfu dan sekarang popia mamaD pulak.

paling lama dan masih berselang seli kesukaan Hanis ialah roti canai mamak ! (baca la..) purata sebulan berapa biji ..nasib muka badan tak naik tembam :)

kami ikutkan saja kemahuan si hanis tu kalau bab makan memang memilih..nasi berlauk hanya sekali sehari, tu pasal kena la mama sediakan makanan lain untuk puteri bongsu kami..

popia goreng mamaD


gambar pagi tadi; makan popia bersama kuah rojak.. cara hanis makan..suka dia selagi tak jemu..

.

14 comments:

  1. Beza sungguh hanis makan..hehe popia dengan kuah rojak :o

    ReplyDelete
  2. Popia MamaD sedap dimakan bila-bila masa...

    bila dapat rase agak eh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn terus terjah bonde..appointment dlu haha.

      Delete
  3. betul tu kak dayah kita mkn cicah kuah rojak. haha nasib hanis x mintak mkn chickenchop pagi2 >_<

    ReplyDelete
  4. kemain Hanis... janji seronok tgok anak2 mkn kan...

    ReplyDelete
  5. popia dgn kuah rojak...x pnah cuba lg...mcm kena cuba ni

    ReplyDelete
  6. Mana pula gambar Hanis? nampak gambar papa Hanis je hehee

    ReplyDelete
  7. rajin la mama dia masak yer?

    ReplyDelete
  8. kuat makan hanis rupanyaa.menurun pcl ke mamaD. hehehe

    ReplyDelete
  9. Vee dah lama amalkan makan selagi tak jemu, sbb tu mengembang dgn jaya dh. Kahkahkahhh..

    ReplyDelete
  10. Hehe popia mkn ngan kuah rojak..dengar cam menarik je..wahh patut laa hanis kurus kurang mkn nasi rupanya..

    ReplyDelete
  11. OOO... INILAH POPIA YANG DIKATAKAN BERASAL USUL DARI INDONESIA.. :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.