Mematangkan Kredibiliti Seseorang..

Friday, March 13, 2015 PCL 4 Comments


susahnya bila dapat pelanggan yang super details..hah , bukan orang Malaysia tapi...rakyat asing , cakap english okay lah..sama macam aku.

bukan sebab bahasa dia tu..tapi Allah..dia punya karenah memang mencabar kesabaran aku hari ni..

From India..huh cakap 'ber' hurmm macam ulor..takut tul aku menipu dia.. nak bercuti di Malaysia bawa anak isteri..nak diskaun sana sini.

Ragam manusia..yang details itu bagus tapi terlebih itu buat orang rimas. Nasib la aku ni... selalu dok teringtkan slogan "customer always right" .

Bila dah rileks gini baru aku terfikir...alhamdulilah,  cabaran itu juga telah menyumbang sebahagian pendapatan untuk aku hari ini..mematangkan aku dalam kerja ini.

details maksud aku..seorang yang teliti dan cerewet.

Mematangkan Kredibiliti Seseorang..boleh sahut cabaran dan buat sejujurnya.

p/s.. nak cepat matang lagi...kahwin awal. Tempuhi cabaran seawal mungkin.
.

4 comments:

  1. cn kategori kwen lambat gak, kira lambat matang ler nii..huhu

    #ExchangeFeedGroup

    ReplyDelete
  2. Pesanan penaja yang hujung tu, eheh, terasa eden tau! :D

    ReplyDelete
  3. itu la... cabaran ... dapat mematangkan kita ...rileks brother... brother rileks la...

    ReplyDelete
  4. hahahhaha...ade jer org kawen awl, tak matang lagi...ehhehehehehe :D kehkehkehkeh

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.