Nasi Lemuni Sambal Sotong..

Sunday, March 22, 2015 PCL 8 Comments


Alhamdulillah..hujan di Banting.
Kelmarin cuaca membahang...walau tak terik tapi terasa bahang panas tu.

Pagi hari minggu ni...sejuk pulak, Cafe mamaD hari ni ada menu best !

Nasi lemuni sambal sotong , sotong yang kemvang semangkok tu..haha macam getah tapi bila dah masuk dalam sambal..huh sempoi.

Nasi Lemuni? ..haa nindia..


Nasi Lemuni


8 comments:

  1. PCL!!! saya terlioq tengok... mana nak cari daun lemuni ni hahahahaha...

    ReplyDelete
  2. nasi lemuni? first time dngr. >_<

    ReplyDelete
  3. Ya Allah... bila laa dapat makan nasi lemuni nih.... kemainlah mengidam dari itu hari.... huwaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. pertama kali dengar nasi lemuni, nampak sangat menyelerakan!

    ReplyDelete
  5. sedap lama tak makan ,payah nak jumpa kat sini...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.