Pinggang mengecil ??

Sunday, March 08, 2015 PCL 5 Comments

atkin diet


Saiz ukur lilit pinggang mengecil gara-gara kurangkan pengambilan kabohidrat dalam menu makanan seharian. Ini yang berlaku sejak aku terikut dengan menu daiet atkin yang mamaD buat..

malangnya orang yang gigih berdiet tu belum lagi mencapai target yang diinginkan..hihu..mana taknya, Sabtu dan Ahad hari melanggar pantang diet atkin.

Kadar metabolisma seorang lelaki bertindak cepat dalam proses penurunan berat badan berbanding wanita..terimalah hakikat ini ye..aku kata kat mamaD seolah dia sudah mahu berputus asa..

Adakah anda juga sama? .. senasib dengan mereka yang berputus asa dalam mencapai tujuan tertentu..

Satu jer ...sabar pasti ada kejayaan selepas itu.

5 comments:

  1. nak kata putus asa tu takdelah. masih lagi ada niat nak kecikkan badan sikit hhehehe

    ReplyDelete
  2. pernah buat DA tuk smeinggu jer... ak kuat ngat semangat... pas pantang ni nk nekad kuruskan badan

    ReplyDelete
  3. Sabar itu ada kemanisan..hihi boleh le shopping seluar baru ye pcl

    ReplyDelete
  4. Hehe beli sluar br laa pasni..

    ReplyDelete
  5. klu PCL pinggang mengecil, klu saya sbb sabun. hbs kembang seluar...kekeke

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.