Cegah kebakaran awal dengan Power Punch 911

Wednesday, April 01, 2015 PCL 5 Comments


Fire Extinguishing Spray


One can of Power Punch 911 matches the effectiveness of a regular fire extinguisher. Great for use in kitchens against grease fires, for elecrtical fires, for car fires, etc.

Power Punch 911 sprays fire retardant at the press of a button so it’s easily used by anyone.

Alat membantu mencegah kebakaran awal 

mudah dibawa tanpa penyelenggaraan..patut kita kena ada satu kat rumah..satu dlm kenderaan.
Saiz kecik je 340g(12oz)/can.

Harga bawah dari Rm150/set

017 4009726/call/whatsapp

#powerpunch911
#safety
#fire extinguisher

5 comments:

  1. Wahh, bagus cenoit je. Tentu mudah untuk digunakan. Handdy.
    Jangan waktu ada kebakaran......, dicari tapi tak jumpa sudah. Hangus jawabnya.

    ReplyDelete
  2. ada orang kata elok letak alat ni dalam kereta juga... mana lah tahu kan..
    errrmmm.. akan dipertimbangkan... :)

    ReplyDelete
  3. wahh bagus nie.. senang dibawa..huhu

    ReplyDelete
  4. Baguss jugak ni ..senang dan mudah..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.