MamaD Cafe & MamaD Skools ?

Wednesday, April 08, 2015 Nazlee Ismail 17 Comments


MamaD Cafe

Kuih ketayap ni takda la sedap sangat, menu biasa  untuk makan sarapan pagi.. maksud aku yang jual jual kat luar tu..tapi kat "cafe mamaD" memang sedap..

MamaD Cafe

Orang sebelah utara panggil kuih ketayap, ada bantahan?

Bila aku muat naik gambar kuih kat instagram...hurmm kesian pulak kat @ninanazli, alahai anakku yang duduk di asrama bertabah je lah..kat sana memang nampak semuanya sedap apa saja makanan kat rumah.

selalunya  "mamaD Cafe" memang tak terlepas menu makan pagi, tengahari dan petang..walau cafe mamaD ini hanya cafe alam maya..namun akan wujud suatu hari nanti realitinya InsyaAllah.

mamaD is awesome.. urus "mamaD Skools" dan "mamaD Cafe" ...cayalah.

.

17 comments:

  1. kuih gulung hijau berintikan kelapa

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaa ketayap. lama tak makan

    ReplyDelete
  3. Balik banting nak singgahlah cafe MamaD.. hi hi hi
    #exchangefeedgroup

    ReplyDelete
  4. mamaD restauran coming soon..amin..:)

    ReplyDelete
  5. Assalam abng nazlee,
    waaaaaaaa
    ketayap ku sayam :)

    ReplyDelete
  6. SEDAP KETAYAP PANDAN NI...

    ReplyDelete
  7. my feveret... mamaD nanti group EFG dtg buat banyak2 oke.. :D

    ReplyDelete
  8. Kuih Kegemaran Arwah Ayah dan Anak Lelaki Saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh...!! sama laaa...
      kuih ketayap ni kegemaran arwah ayah dan adik lelaki saya yang bongsu... :)
      kalau mak buat kuih ni, tak dan nak gulung cantik2 dah lesappp... hihihihiiii...

      *rindu arwah ayah*

      Delete
  9. sedapnya. kuih favorite saya jugak..

    ReplyDelete
  10. Sedap ni,lama tak buat kuih ni,faveret ayah cn

    ReplyDelete
  11. Insha Allah, incoming MamaD Cafe. :)

    ReplyDelete
  12. Insya-Allah.. semoga tercapai nak buka MamaD Cafe... :)

    ReplyDelete
  13. Fuhh sedapp ni Lya pon suka..kat kuantan pon pggil kuih ketayap gak PcL..Tapi kat teganu kitaorg panggil kuih gulung ..

    ReplyDelete
  14. dapat makan ketayap petang2 memang sedap la..terbaik la mmaD (Y)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.