Durian Crepe Gerai Depan Giant Nilai ?

Saturday, May 23, 2015 PCL 12 Comments


Durian Crepes Sedap

Durian Crepes .. singgah beli kat gerai tepi jalan depan supermarket Giant Nilai. Sedap rasa.. sejuk memang best bila makan berebut rebut haha.

durian creap giant nilai

Semua suka durian, termasuk mak mertua pcl yang baru pertama kali makan. Tak sangka pulak mak belum pernah makan.. kalau tau awal lagi dah belikan banyak untuk mak.

Durian creap Nilai

durian creap nilai

Musim durian; rasa macam nak beli durian buat sendiri durian crepe...boleh makan sepuasnya.

Rm10 untuk 5 biji crepe.. ok lah kan. Sedap macam nak beli lagi..

#duriancrepedepangiantnilai

.

12 comments:

  1. Memang sedap durian crepe, tapi suami saya tak makan durian, jadinya buat banana crepe la..

    ReplyDelete
  2. amboi mahal kan pcl...tp sedap...klu buat sendiri banyak boleh d makan tapi beli bahan pun sama juga...hihhi..tp lagi bagus buat sendirik..makan sampai puas!!!

    ReplyDelete
  3. tak pernah makan durian crape. mcm bendasing yg x boleh nak terima tekak

    ReplyDelete
  4. Blog PCL dengan Eny buat orang lapar je, btw tadi nampak entri ni di babab.net kat AJ :)

    ReplyDelete
  5. makanan lagi..bertuahnya badan dapat makan makanan sesedap itu..

    ReplyDelete
  6. huhuhu...mmg sedap...kalau Sally masa abg ipar bawak blk durian dr Jeli...mmg syurgaaa la kan..hihihi

    ReplyDelete
  7. kalau aiskrim durian saya lalu lagi

    ReplyDelete
  8. saya tiap kali beli durian mula la niat dari dalam kereta nak buat durian crepe..tapi sampai je umah,dah belah durian tu masuk je mulut seulas hati ni terus kata tak payah la durian crepe..makan gini je lagi puas..hahahahha...

    ReplyDelete
  9. SEDAPNYA DURIAN CREPE.. LAMA TAK MAKAN..

    ReplyDelete
  10. kalau SA la PCL memang x cukup sebiji ni...tp cik abe #gula2hati x suka...dia x makan durian...ermm....curi2 beli time dia takde la kan nanti...

    ReplyDelete
  11. Assalam bro nazlee,
    he3
    iols tak pernah makan durian crepes tau3
    sebabnya iols memang tak makan durian he3

    ReplyDelete
  12. Along dah try makan. Beli dekat tempat yang sama.. SEKALI... Menang sedap!!! Memang terbaik!!! DAEBAK GILA rasanya!!!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.