Kunjungan sahabat blogger : Yanie Yusof

Monday, May 04, 2015 PCL 11 Comments


Kunjungan seorang sahabat blogger di kediaman pcl pagi tadi di Banting bersama suami dan rakan baiknya.

Yanie Yusof, katanya nak terbang melancong ke Krabi bersama suami, bulan madu lah tu...wah bestnya !

Singgah di rumah kawanya sebelum ke KLIA2, lalu singgah sekejap di rumah pcl ni... sukanya pcl kalau ada sahabat handai yang sudi singgah walaupun sekejap.

Jemput datanglah ye kepada sesiapa yang sudi...tak payah tunggu jemputan kenduri atau hari raya..sila oh sila lah.

blogger malaysia

blogger malaysia


Tetamu adalah rezeki..insyaAllah.
sesama kita memuliakan tetamu kita.

.

11 comments:

  1. terina kasih.. nnti datang Tg.Malim plak tau..

    ReplyDelete
  2. mana satu suatu hari nanti kak ana ke rumah PCL pula kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua rakan2 yg kebetulan lalu..singgah kerepek house banting, boleh la singgah rumah pcl jugak.

      Delete
  3. Alhamdulilah, seronok cm ni PCL...rapatkan ukhuwah

    ReplyDelete
  4. Assalam abang nazlee,
    tetamu pembawa rezeki kan3 :)

    ReplyDelete
  5. betul tu tetamu adalah rezeki :)

    ReplyDelete
  6. bagi alamat PCL! kita pun nak pergi gak hehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. CN yg dkt jenjarom ni pun tak terpegi rumah pcl..huhu

      Delete
  7. nanti geng EFG plak sampai rumah pcl.. :D

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.