Tak perlu tunggu 10 Mei !

Wednesday, May 06, 2015 PCL 15 Comments


Semalam mamaD dah sediakan kuih kesukaan kami sekeluarga, popia dalamnya inti sayur dan telur. Sambil tengok tv, sambil tunggu hanis buat kerja sekolah dia, sambil tunggu aku buat kerja blog..hihi tup tup dah siap gulung beberapa ketul popia..

popia sedap


esok pagi kita sarapan popia goreng kata mamaD. Dalam kepenatan siangnya sempat lagi..itu yang buat kami sekeluarga sangat menyayangi mamaD..

semua isteri...
semua ibu..

sememangnya ada rasa tanggungjawab sebegitu, kalau suami buat tak nampak..
kaum bapa tak menghargai sumbangan mereka..tak tahu lah nak cakap macam mana lagi.

Pengorbanan, kesungguhan dan keikhlasan mereka hanya untuk memuaskan hati orang yang disayangi.

tak perlu tunggu 10 Mei !

mamaD Cafe

untuk anak menghargai setiap pemberian ibu, tak perlu ditunjuk secara nyata. Dengan melakukan perkara yang membanggakan mengembirakan ibu mahupun bapa sudah memadai.. ini aku yang cakap bagi pihak ibu bapa.

Jom sarapan di mamaD Cafe.

.

15 comments:

  1. Sedapnya popia goreng... Betul, kadang-kadang si suami lupa akan pengorbanan si isteri... Bukan harta bende yang si isteri perlukan, tapi hanya sedikit penghargaan dari si suami sudah memadai untuk menggembirakan si isteri...

    ReplyDelete
  2. Ucapan terima kasih pun dah membuatkan seorg isteri/ibu rasa sangat dihargai....

    ReplyDelete
  3. Assalam abng nazlee,
    sob3
    uols buat iols terharu
    sob3

    ReplyDelete
  4. sedapnyaaa.nak jugak hehehe

    ReplyDelete
  5. hari2 adalah hari ibu...nampak sedap giler plak popia tu...

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum... PCL,

    sedap nyer makan popia...

    mselim3

    pls: ooo PCL keje ANGKASA..cawangan KL ...

    ReplyDelete
  7. sedapnyaaa popia goreng..dah lama tak makan.

    ReplyDelete
  8. pengorbanan seorang ibu tiada tandingannya... <3

    ReplyDelete
  9. sedapnyaa!!! betul tu tak payah tinggu 10 mei kan..

    ReplyDelete
  10. Sedapnyer bila buat sendiri..jom mkn ..Alhamdulillah bila tugas seorang isteri dihargai..

    ReplyDelete
  11. Bagusnya mamaD, sgt rajin..sweet pulak tu

    ReplyDelete
  12. masakan mamaD sentiasa mengancam.. waduhh lapar ni..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.