Semangat untuk slim ?

Thursday, June 18, 2015 PCL 2 Comments

13 minggu lepas aku timbang berat badan emm; tengok dalam gambar bawah.. menurun.



Amalkan makan nasi dengan jumlah yang sedikit, banyak makan sayur dan protin. Dulu masa mula-mula buat atkins, sampai dapat berat ideal ikut BMI standard. 72kg turun 68kg..huh best !! ringan sikit rasanya badan ni...tambah semangat.

Dalam bulan puasa ni lah cabaran, berbuka puasa dah tentunya makan dan minum berlebih..tapi aku akan cuba mentain nak pegang angka 62kg...haha.

Jemputan iftar sudah menunggu dan mungkin ada dari hari ke hari.. apakah harus ditolak?

dan sepekara lagi... risau kemeja "slim feet" tak muat...hemm awal lagi dah beli sebagai pembakar semangat !

2 comments:

  1. Saya nak kuruih gak... Ambil semangat pcl sikit buat motivasi nak kuruih. :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.