Kacamata sebagai aksesories wajah ?

Friday, July 31, 2015 PCL 12 Comments

Kacamata sebagai aksesories wajah

kacamata aksesories wajah

Ermmm, pening dah Nina nak pilih kacamata...kacamata jual tepi jalan je pon . Memang depa dua beradik suka bergaya. Pantang tengok jual mesti singgah mencuba..eh sibuk je nak pilih beli,  tapi mamaD tak kisah pon sebab dia tau perangai anak-anak dia macam mana. Sekejap saja suka lepas tu hilang tah kemana letak barang yang tergedik-gedik sangat nak beli tu...

MamaD pandai saiko... "beli gelang la adik, boleh pakai selalu kat tangan, beli spek tu baut rosak mata aja"
kacamata aksesories wajah

Model kacamata

kacamata aksesories wajah
 kacamata aksesories wajah

kacamata aksesories wajah

Sampai kesudah mamaD tak belikan depa, ada sebab dan alasan mamaD berikan... depa pon mudah terima. "Belum sampai waktu nak pakai spek...esok dah pakai sibuk nak berkontek lens pulak..mata dok elok lagi kan? "

Bila tanya pada aku.. Ya aku memang suka berkacamata hitam tapi tengok tempat lah. Kacamata sebagai aksesoris di wajah. Ada orang selalu 'berselindung wajah di sebalik kacamata' ..kadang dia nampak tampan /jelita , kadang boleh nampak lagi huduh..haha (maaf keterlaluan). Pemilihan kaca mata yang tepat akan membuat pemakainya semakin bergaya. Aku tak arif bab tu...kena pi belajar kursus penampilan diri lah gitu.

kacamata aksesories wajah

#kita bukan model iklan.. belasah je pakai kacamata yang mana suka.

Klik sini untuk artikal berkenaan :
Jun 30, 2015
photo shoot gambar pcl, pemakaian kaca mata dan wajah.

12 comments:

  1. AnonymousJuly 31, 2015

    kena pandai pilih kacamata yang sesuai dengan bentuk muka atau yang berkenaan di hati kan? :-)

    ReplyDelete
  2. Hehehe...kita pakai sebab ra alif ba waw nun..huhu...

    ReplyDelete
  3. Nampak sempoi je pcl dan mamaD..suks tgk hehe

    ReplyDelete
  4. Hish x puas hati betul dgn family ni.sempoi betul.

    ReplyDelete
  5. Happy family....
    Kalau nak pilih kacamata, kena pilih yang sesuai dengan bentuk muka dan keselesan kita.

    Dah lama saya tak singgah sini PCL. Harap masih belum terlambat nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin untuk PCL sekeluarga.

    ReplyDelete
  6. suka tengok anak2 PCL ...

    ReplyDelete
  7. jalan-jalan tanpa menggunakan kaca mata memang kurang lengkap, dan bisa bikin tampil percaya diri. tapi juga harus lihat keadaan ya hihihi

    ReplyDelete
  8. wajib bagi saya berkacamata hitam bila masuk dalam keta..malam2 pun pakai jugak kadang2 untuk perjalann jauh supaya dapat tidur..hahahahh

    ReplyDelete
  9. Gaya bergaya Dgn kaca

    ReplyDelete
  10. lawa model kaca mata PCL :)

    ReplyDelete
  11. Saya seorang yang tak gemar pakai cermin mata..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.