Reunion SMSP : Ada yang 27 tahun baru jumpa?

Monday, July 20, 2015 PCL 12 Comments

Kalau tak datang kita tak jumpa dengan kawan lama, kawan sejak sekolah menengah dulu.. kira tengok berapa lama tak jumpa?
Ada yang hampir antara 20 ke 27 tahun tak pernah bertemu. (1988~2015), SM Seri Perak, Parit Buntar (SMSP).





lama gila.. ada yg tak ubah muka masih sama, kebanyakannya lelaki la.. yang perempuan faham je lah..Apa pon kita tetap masih mengenali dan ingat lagi kawan lama. Jalinan ukhuwah tetap terbina dengan adanya majlis reunion macam ni.


Kalau ada kawan anjurkan majlis reunion.. cubalah luangkan masa, bukan selalu.. janganlah sombong. Tak boleh kali ini pergi lain kali.. yang pasti ada keinginan untuk mendekatkan silaturahim.

update: terima kasih daun keladi, panjang umur kita berkumpul lagi insyaAllah.

12 comments:

  1. wah seru bisa ketemu teman lama yang sudah lama tidak ketemu
    27 tahun itu waktu yang sangat lama hehe

    ReplyDelete
  2. Wah.. bestlah sesekali buat macam ni..

    ReplyDelete
  3. Seronoknya dapat gathering macam ni.. Nanti dah tua nanti, nak buatlah gathering macam ni

    ReplyDelete
  4. Great! Thanks for sharing the information.

    ReplyDelete

  5. I liked your article and I hope you will have many entries or more
    Friv|
    Y8.com

    ReplyDelete
  6. I am very happy to discover your post as it will become on top in my collection of favorite blogs to visit.
    Friv 4
    Friv 5
    Friv 100
    Happy Wheels

    ReplyDelete
  7. Thanks for sharing the information. It is very useful for my future. keep sharing
    Super smash flash 2|
    Super mario bros|
    Cooking games for girls

    ReplyDelete
  8. Do not know what to say, I liked your article and I hope you will have many entries or more.
    Friv 14|
    Kizi|
    Friv4school

    ReplyDelete
  9. When you see the stress in work, life, friv could well be a good site to try. thanks you for sharing
    Friv Games, Friv Online, Friv.com, Friv

    ReplyDelete
  10. Good job. All of them are Useful! ..
    Friv4
    Friv

    ReplyDelete
  11. Great! Thanks for sharing the information. That is very helpful for increasing my knowledge in this field.
    Abcya
    Games4Girls
    Minecraft Games

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.