Sensitif pulak aku ini kali ..

Monday, August 10, 2015 PCL 6 Comments

Sempena Bulan Ogos !


Ini antara nama-nama tersenarai yang akan menerima 'pingat darjah kebesaran' bulan Ogos ?
Selalunya dan dah banyak kali berlaku.. malas nak ambil kisah tapi nak tulis jugak dalam blog aku nih..sikit rasa tak puas hati...alah bukan apa sangat pon, umur dah makin banyak sensitifnya menjadi-jadi lah hah.

Senarai itu hanya sekadar senarai, untung staf-staf yang lahir di awal-awal tahun (Januari, Februari, Mac, April..).  Bagi yang bulan belakang-belakang ni kami semakin dilupakan. Hanya tersenarai tapi Hadiah Hari Jadi langsung tak nampak. (yang tak puashatinya... awal-awal ada pulak !)  nasib lah kalau ada majlis sambutan di perhimpunan bulanan..Sensitif pulak aku ini kali ..



6 comments:

  1. Singgah pagi..
    sama jugak kat tempat nieyl nie...
    tapi nak buat mcner kan...nasib ada perhimpunan bulanan..
    terpapar jugak la nama kat skrin..hihihi

    ReplyDelete
  2. Sebaiknya hendak beri hadiah apa sajalah..beri semua adil dan saksama..sekiranya tidak makanya semua tidak perlu dapat memadai ucapan saja..

    ReplyDelete
  3. untung sapa lahir bulan ogos ni..mcm2 diraikan hihih

    ReplyDelete
  4. tapi memang tak patut la sebenarnya...awal2 ada hadiah...yang penghujung or tengah2 xde langsung sedangkan sama2 contribute di awal tahun kan....SA selalu jadi mangsa

    ReplyDelete
  5. sabar lah PCL ya. Insyaallah nanti ada hadiah lebih baik

    ReplyDelete
  6. hehehehee.. sensitif dan kaitannya dengan usia... :p

    tumpang iklan jap...

    Salam.. haii.. jemput join giveaway saya ye.. ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIC dengan hadiah wang tunai keseluruhan bernilai RM350 untuk direbut..!! Jom ajak ramai-ramai join.. jomm.. jommm..!! tQ so much... :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.