Sepupu Bongsu PCL

Thursday, August 27, 2015 PCL 4 Comments

hari ni abang dukong kau, nanti bila dah besar jangan dokong abang pulak.. kita ni sepupu tau,  eh tuanya aku?

Aisyah baru 8 bulan , aku pulak dah 500 bulan lebih.. huh, gitulah jauhnya beza usia pcl dengan baby Aisyah ni.. comel dia macam anak Korean sebab ibu dia suka tengok drama korea di tv.



Mesti korang nak tanya sesuatu kan?

#Aisyah adalah anak kepada paksu saya. Paksu adalah anak bongsu dalan keluarga besar emak saya, emak saya adalah yang sulung dalam keluarga. Bila emak saya beranak kan saya , nenek saya selepas beberapa tahun melahirkan anak kedua bongsu (makcik) dan bongsu sekali (paksu).

Dulu situasi gini biasa terjadi ; tapi jarang sangat nampak berlaku sejak tahun kebelakangan. Hampir tiada.

#sepupubongsu (bongsu buat masa sekarang)

4 comments:

  1. Hehehehe...elok juga..rindu nak dukung baby..boleh dukung sepupu sendiri..dah besar jangan ngorat PCL tau baby Aisyah..

    ReplyDelete
  2. Comelnya...
    Mcm mak usu dengan abang saya.. beza beberapa tahun je..

    ReplyDelete
  3. Ni sebab pak su smaa umur atau lebih muda dari anak saudara?hihi

    wawa singgah follow..")

    ReplyDelete
  4. Assalam abang nazlee,
    he3
    mudanya sepupu

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.