Suka Warna Hitam ?

Tuesday, August 04, 2015 PCL 13 Comments


Warna Hitam

Sebahagian orang menggunakannya untuk menyembunyikan berat badan; kurang keyakinan dan seumpamanya.

Rahsia Warna Hitam

Rahsia Warna Hitam

Aku, kami suka sangat berbaju hitam.. korang pulak macam mana, suka hitam?

#PhotoADayChallenge
#Day4 #raraaugustchallange
#31DayChallenge
#efgChallengeAugust
#ExchangeFeedGroup
#KelabBloggerBenAshaari

13 comments:

  1. Suka juga warna hitam, sebab senang nak sesuaikan dengan apa-apa gaya. Tetapi sekarang dah macam berani nak ambil warna lain. Hehehe

    ReplyDelete
  2. suka hitam juga! sebab senang nak matchy matchy ...

    ReplyDelete
  3. suka warna hitam sebab senang sesuai kan ngan mana2 tudung hehehe

    ReplyDelete
  4. Kata orang warna hitam warna selamat..mudah dijoinkan dengan apa apa warna lain..yup..PC suka wrna hitam terutama untuk skirt..huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  5. Aha, blogger uncle gedek pun selalu palai baju hitam. Kan?

    Aku pun kalau masuk bundle mesti selak baju hitam dulu.

    ReplyDelete
  6. dulu masa ada masalah kulit, tak suka warna hitam. ye la, warna hitam kan menyerap haba. jadi mudah panas & mudah untuk kulit saya yang sensitif ni merengsa. hehehe

    ReplyDelete
  7. Saya suka warna hitam dan maroon. Bergantung pada suasana dan perkara...

    ReplyDelete
  8. saya tak suka..susah nak cuci..lagi2 kawasan rumah yang berhabuk macam tempat saya nih..leceh la,siap basuh tengok penuh habuk..dari jauh dah nampak..sebab tu saya suka baju warna putih atau yang cerah2..

    ReplyDelete
  9. sembunyi2 berat badan ni slow sikit... hehe... hitam is mysterious... i loikke too

    ReplyDelete
  10. suka hitam sebab kalau kotor tak nampak sangat. hahaha

    ReplyDelete
  11. Banyak jugak baju warna HITAM kat umah ..Memnag suka hitam jugak sebab senang nak match tudung hehhee

    ReplyDelete
  12. Zumal bedal je warna apa pun tapi banyak baju hitam dalam almari ^-^

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.