LEMPENG Warung D'bunga Emas Selera Pantai Timur

Saturday, September 19, 2015 Nazlee Ismail 7 Comments

LEMPENG Warung D'bunga Emas Selera Pantai Timur


Cantik pulak lempeng ni , mula tak teringin nak makan tapi bila dah nampak ramai pelanggan yang oder, di setiap meja ada menu tu..., apa lagi oder 2 keping terus.

lempeng tradisional


Niat awal pagi tadi nak sarapan roti jala tapi tak ada rezeki, awal lagi dah habis.. Lempeng pon okay ! , serius boleh tahan juga saiznya.. , aku cadangkan korang makan dengan kuah kari ayam atau gulai itik terbaik di sini.

Memang tak menghampakan.. , walau servis lempeng agak lambat tapi tak ler sampai berjanggut menunggu.

Sarapan pagi korang di mana?..eh macm lewat pulak aku tanyakan soalan ni

Lokasi Sarapan : Warung D Bunga Emas Cafe, Jalan Kanchung Darat
Fb link : Warung-Dbunga-Emas-Selera-Pantai-Timur
Menu Utama : Masakan Pantai Timur
Waktu Operasi : Pagi sampai malam

7 comments:

  1. Replies
    1. mana nak dapat gulai itik kecuali kat situje ada jual shah..

      p/s blog padlie mmg xleh drop comment eh shah ?

      Delete
    2. Boleh. Ada kat bawah post. lambat loading kot

      Delete
  2. ada iras2 roti canai dah tu... gulai itik best amat

    ReplyDelete
  3. teringat masa kanak2 dulu selalu makan lempeng cicah gula.

    ReplyDelete
  4. rindu lempeng mak..huhuhuuu..makan cicah gula mcm abe kie

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.