Tawaran Mengawan Percuma ; Bagi Kucing Jantan Sahaja !

Tuesday, September 22, 2015 Nazlee Ismail 12 Comments


Mencari Kucing Jantan Untuk Mengawan


Semalam, blog aku dikunjungi pencinta kucing yang mana hasratnya untuk mencari pasangan mengawan bagi kucing-kucing comel beliau. (Diva & Kitty)

kucing persian
Kitty kucing prsian



"Harap harap adalah yang sudi bermenantukan 2 ekor budak yang hidung tak mancung ni. Tapi ada syaratnya tau. Syaratnya ialah kucing jantan tu mestilah flatface highnose. Tak kiralah persian atau dlh. Yang penting fizikalnya persian hidung kemek. Dan satu lagi, kucing jantan korang mesti berada dirumah aku sepanjang tempoh mengawan." ~ kucemaster

Mungkin aku dapat bantu sedikit masalah beliau (dan kucing beliau yang sedang  'on heat') tu untuk menghebahkan kepada pencinta kucing seluruh Malaysia khasnya.Kesiankan ..tapi semua tertakluk pada syarat yang ditetapkan.

Jika ingin kucing-kucing jantan anda berjodohan dengan Diva & Kitty. boleh berhubung terus seperti butiran berikut :

Kucen Master
Bandar Mahkota Cheras
Cheras, Selangor
014-334 4455
http://kucenmaster.blogspot.com/



Tempahan Rumah Kucing (kayu pain @ Besi) custome made - Hubungi : 017-4009726 (nazlee)



Feb 02, 2015
RUMAH BURUNG / ARNAB / KUCING BERBAGAI REKA BENTUK DAN SAIZ UNTUK TEMPAHAN. Peminat burung atau haiwan kesayangan lain seperti kucing, arnab dan seumpamanya boleh mendapatkan perkhidmatan membuat 'Rumah ...
Apr 14, 2015
deko rumah haiwan, rumah kucing, rumah arnab, rumah burung, tempahan.
Jan 09, 2015
Nampak unik dan sangat mengkagumkan "rumah mewah haiwan" tersebut diperbuat daripada kayu. Dengan saiz 70 inci tinggi dan bukaan 4x4 kaki. Sudah berpengalaman lama dalam bidang seni tukang tersebut, kini mengorak langkah dengan sedia untuk menyesuaikan tempahan mengikut kemajuan semasa. Rumah untuk burung dan kucing peliharaan ; pastinya ramai peminat haiwan peliharaan tersebut rela 'melabur wang' untuk haiwan kesayangan mereka.
Sep 18, 2015
berminta untuk menempah perkhidmatan membuat sangkar / rumah haiwan (kucing, arnab, igwana dan sebagainya) boleh hubungi nombor telefon/whatsapp saya., Tempahan Dibuka Untuk Projek Rumah Kucing.

12 comments:

  1. alolo tomeynya kucing-kucing tu.x dpt la nak menantukan Diva n Kitty..kucing Umi si Toby biasa2 jer..lagipun baru nak masuk 8 bulan...huhu..

    ReplyDelete
  2. PCL sejak bila jadi cat matchmaker ni.. hahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sejak buat biz 'Banglo Kucing' ..haha sekadar membantu ..

      Delete
  3. hehehehe..PCL orang tengah untuk merisik ye..alhamdulillah..moga dapat jodoh yang baik la ye Diva dan Kitty..

    ReplyDelete
  4. wah..bukan main nak pilih menantu..comelnya kucing kucing tu

    ReplyDelete
  5. kita xde kucing... tp klu ada mesti nak kucing tu... bulu lebat... ihihih

    ReplyDelete
  6. ololo...teringin jgk bermenantukan Diva n Kitty ni...hihih

    ReplyDelete
  7. tq PCL sebab tolong promote kan.hiksss

    ReplyDelete
  8. Kuncing min jantan .. hahhaha.

    Jom meriahkan
    giveaway mimin

    ReplyDelete
  9. Comel kucing2nya tapi tak ada kucing pula

    ReplyDelete
  10. Kucing pun ada agensi cari jodoh ye... huhu
    Recent post: Kerana air tandas meletup!!!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.