Best Seller Makan Petang di Hot Pindang Kitchen

Thursday, October 08, 2015 PCL 5 Comments


Best Seller Makanan Petang di Hot Pindang Kitchen


Makan petang lebih enak kalau kita dapat menikmatinya dengan santai di lokasi selesa, nyaman dan tidak memenatkan minda. Lebih enak kalau dapat makan cucur dan teh tarik ! , nak sejuk sikit Oder Jus Syahdu !

Cucur Tempura Hot Pindang  ; lembut di dalam dengan sayuran dan rangup di luar..Best seller makan petang di Hot Pindang Kitchen, Shah Alam. Dihidang bersama kuah cili pedas manis-manis.

HARGA : CUCUR TEMPURA @ RM4.50/hidangan

Hot Pindang Kitchen

Cucur Tempura Hot Pindang di hidang bersama kuah cili dan teh tarik

Hot Pindang kitchen

Cucur Tempura Hot Pindang di hidang bersama kuah cili


antara jus minuman penyejuk badan..

Jus Syahdu ..memikat hati (sampai tak boleh lupa)


Tarikan pelanggan di waktu petang ; Cucur Tempura Hot Pindang 
Hot Pindang Kitcen RestoranAlamat : No 11 & 13, Jalan Cheong Sam 10/11, Seksyen 10, Shah Alam Selangor .(Next to Azira & Hatini Restoran) 
Tel : 03-5523 1259 , 012-204 3773 (Kak Ana)Waktu Operasi : 11 am - 11 pm

5 comments:

  1. Jus syahdu?
    menarik betul name..cucur pon nampak sedap tuh..

    ReplyDelete
  2. alahai PCL...SA ni dah la jenis suka makanan macam ni...jus syahdu tu looks tempting....

    ReplyDelete
  3. Jus shahdu tu air apa?/dia santan ke susu?

    ReplyDelete
  4. telan air liur melihat jus salju tu

    ReplyDelete
  5. org kampung panggil coq udang la kan? yg cucur tempura tu. ekekke

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.