Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA : Hari 3

Saturday, October 03, 2015 PCL 11 Comments


Perkara wajib buat setiap hari


Itu lah kerja aku, bangun pagi tak kira jam berapa mesti hadap cermin muka dulu. Perkara mudah tapi kalau kena dengan niat kita dapat pahala, insyaAllah.

doa melihat cermin..

اللّهُمَّ كَمَا حَسَّنْْْتَ خَلْقِيْ فَحَسِّنْ خُلُقِيْ

“Ya Allah Ya Tuhanku sebagaimana Engkau telah memperelokkankan kejadianku , maka hiasilah budi pekertiku dengan akhlak yang baik”.

Aamin.
CaBaRaN iNsTaBLoG 7 HaRi EFGKBBA
Hari1. SeLFiE PaLinG CoMeL
Hari2. ApA aDa DaLaM WaLLeT AnDa?
Hari3. PeRKaRa WaJiB BuaT SeTiaP HaRi
selfie

Nak selfie pun sama kekdahnyerr.. baca doa !

Ada satu perkara yang orang selalu lupa nak amal apabila melihat cermin, bacalah doa tengok cermin, insyaallah; wajah dan perangai sama-sama naik seri.

#CaBaRaNiNsTaBLoG7HaRiEFGKBBA
#EfGKbbA
#ExChANgeFeEdGrOuP
#KeLAbBLoGgErBeNAsHaARi

11 comments:

  1. Patut ar hensem (ikhlas ni puji..hehe)..

    tQ ingatkan baca doa bila tengok cermin..adeiii..terkena kat batang idung sndiri..hihi

    ReplyDelete
  2. Hihi.. sambil perasan eh???? Kbai.. 😂😂

    ReplyDelete
  3. wahhh...terima kasih pcl atas peringatan ni..meh sini jugak Cabaran7Hari | PeRKaRa WaJiB BuaT SeTiaP HaRi

    ReplyDelete
  4. Tengok cermin tu wajib buat, haha. Nak-nak pulak, bangun pagi tengok cermin nampak pulak jerawat seketol dua baru tumbuh. Arghhhhh. Stress ! Haha =D

    ReplyDelete
  5. Tengok cermin ni memang wajib setiap hari buat.,lagi2 perem0uan hehe

    ReplyDelete
  6. wajah dan perangai sama-sama naik seri..... i like...!! :)

    ReplyDelete
  7. Ohh..Dh tgk cermin lepas tu baca doa.Dah baca doa ckp kat cermin tu "Ncem Rupanya aku ni.. "..Ahahaha

    ReplyDelete
  8. Patutlah wajah PCL bersei-seri ek.... boleh amalkan ni...

    ReplyDelete
  9. tq atas peringatan & perkongsian doa;)

    ReplyDelete
  10. Wah bagus doa ni..biar wajah dan perangai sama2 berseri setiap masa ..InsyaAllah

    ReplyDelete
  11. doa yg bagus.. thanx atas ingatan :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.