Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA : Hari 4

Sunday, October 04, 2015 PCL 13 Comments


APa AnDa SeLaLu CaRi DaLaM FReeZer?


CaBaRaN iNsTaBLoG 7 HaRi EFGKBBA
Hari1. SeLFiE PaLinG CoMeL
Hari2. ApA aDa DaLaM WaLLeT AnDa?
Hari3. PeRKaRa WaJiB BuaT SeTiaP HaRi
Hari4. APa AnDa SeLaLu CaRi DaLaM FReeZer?

Kalau aku sesaja buka peti ais itu kebiasaannya mesti nak cari air sejuk dan kalau nak memasak pula, aku cari bahan la dalam tu..

eh takda lah mencabar sangat !

Korang rasa.. mencabar ke ?

Tapi kalau buka peti ais dah siap macam ni kan baguss.. arrgahh weekend sangat!


#CaBaRaNiNsTaBLoG7HaRiEFGKBBA
#EfGKbbA
#ExChANgeFeEdGrOuP
#KeLAbBLoGgErBeNAsHaARi

13 comments:

  1. As salam PCL,hamboi kalau macam tu Sue pun nak jugak..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak jugokk..buka je ada makanan siap..hahaha best gilerr

      Delete
  2. Wahhh..kalau bukak peties dah siap macam ni memang sonot sangattt..haha

    ReplyDelete
  3. wa..kalau buka peti ais terhidang makanan kegemaran memang win sangat la kan...hahahahha....magic namanya tuh pcl

    ReplyDelete
  4. tak mencabar ye...hahaaa...peti sejuk kat rumah ni selalu mendapat kunjungan anak2. stress lagi bila tengok2 pintu peti sejuk tak tutup

    ReplyDelete
  5. kalau buka freeze ada laksa mcm tu,, memang hari2 tunggu depan freeze ja,,,

    ReplyDelete
  6. Nak jugak peti ais yg dah siap ade masakan/makanan yg dah siap masak tinggal makan jer

    ReplyDelete
  7. Kena minta doraemon jadi peti ais la ...

    ReplyDelete
  8. haha. weekend sangat kan ;)
    wa, nyummy. :)

    ReplyDelete
  9. Samalah kita PCL.. Saya cari air sejuk jugak..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.