Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA : Hari 5

Monday, October 05, 2015 PCL 18 Comments

CaBaRaN iNsTaBLoG 7 HaRi EFGKBBA
Hari1. SeLFiE PaLinG CoMeL
Hari2. ApA aDa DaLaM WaLLeT AnDa?
Hari3. PeRKaRa WaJiB BuaT SeTiaP HaRi
Hari4. APa AnDa SeLaLu CaRi DaLaM FReeZer?
Hari5. DrAMa TV / MoViE FeVeReT


DrAMa TV / MoViE FeVeReT



Ini hari paling mencabar ..ya loh, sebab aku tak tau tajuk apa drama yang aku seskali termenonton ! ..owh aku dah ingat.. MOK CUN ! hahahaa.. tak tau lah dah habih tamat dah kot ?

Carian google nak tunjuk poster Mok Cun.. ok jumpa tunggu sat noh !

Drama Mok Cun Jadi Pilihan Ramai


"Mak Cun mengisahkan tentang Perusahaan Bedak Sejuk Mok Cun makin menjadi-jadi. Bukan shaja di Kokdiang nuh malahan bedak sejuk Mok Cun sudah sampai ke merata negeri di Malaysia ini. Rumah Mok Cun dah macam kilang buat bedak sejuk ~ tuu diaa !!

#CaBaRaNiNsTaBLoG7HaRiEFGKBBA
#EfGKbbA
#ExChANgeFeEdGrOuP
#KeLAbBLoGgErBeNAsHaARi

18 comments:

  1. hehehehe memang best lah mok cun,,,

    ReplyDelete
  2. memang lawak gambaq nie..anak2 siap hafal lagu mokcun
    Jom terjah  DRAMA TV / MOVIE FEVERET | Cabaran7Hari

    ReplyDelete
  3. tak pernah tengok drama ni tapi ramai kata best.

    ReplyDelete
  4. eh..lupa plak citer ni..saya minat gak..kelakar.. ;)

    ReplyDelete
  5. cerita dia best tapi yanie jarang tengok.. hihih

    ReplyDelete
  6. pvl mesti minat dato rahim razali kan?

    ReplyDelete
  7. Mok cun best!!! Suka drama ni...

    ReplyDelete
  8. memang best drama Mok Cun ni..ada pengajaran yg terselit di sebalik drama ni

    ReplyDelete
  9. Citer kesukaan anak2.. diorang tak pernah miss tengok ni.. termasuk la mama dia jugak hihi..

    ReplyDelete
  10. tu dia mokkkk cun. hahaha. PG kalau dengar lagu tema drama ni, hilang sat stress. haha.

    ReplyDelete
  11. hahahahahahaa...!! tak terjangkau akalku membayangkan Abang Long Kawasan a.k.a PCL pun leh layan citer ni... :p

    ReplyDelete
  12. mok cun, mok cun..mok cun lah!!!.suka jugak cita ni:)

    ReplyDelete
  13. citer ni kelakar sangat..hahah

    ReplyDelete
  14. besttt cite ni.. suka lagu dia..hihi

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.