Kelas Belajar Membuat Roti

Sunday, November 01, 2015 PCL 15 Comments


Kelas Belajar Membuat Roti Puan Wanie



Puan wanie mempunyai pengetahuan serta pengalaman luas dalam bidang bakeri lebih 10 tahun.

Belajar Membuat Roti dan Kek


Kebanyakan daripada anda memang sangat mengemari roti dan kek. Namun tidak tahu untuk membuatnya walaupun anak-anak anda sering meminta daripada anda. Jadi ramai yang mengambil keputusan dengan membelinya. Sampai bila nak membeli sahaja?

Sedangkan anda boleh belajar dan membuatnya berulangkali untuk pelbagai perayaan dan situasi. Malah anda boleh jadikannya sebagai produk jualan anda.

Jom manfaat jadual cuti anda untuk kelas membuat roti . HANYA RM 70 shj bayaran
Anda akan mempelajari teknik membuat :

1) ROTI BOY (Mexican buns) dan
2) ROTI SARANG LEBAH dan SOS BUTTERSCOTCH

Terhad 8 ke 10 org masa pembelajaran.
Tarikh  :  10 hb Nov  2015.
Alamat :  No. 18 Kg. Baru Lanjut  43900 Sepang, Selangor..

Rebut peluang sempena cuti umum (Deepavali) ini, sila booking tempat dan Sebarang pertanyaan boleh hubungi
Puan Wanie 017 690 6288 instagram @wanie.vanillamanis
 Kelas Puan Wanie

BELAJAR SAMPAI PANDAI..

15 comments:

  1. Wah... roti boy.. murah tu nak belajar..

    ReplyDelete
  2. Wah hebat ni....nak join. Leh wat side income ni....

    ReplyDelete
  3. best ni...murah yurannya..Alhamdulillah..ilmu yang bermanfaat..

    ReplyDelete
  4. cantiknya doh roti...yuran sgt murah dan berbaloi

    ReplyDelete
  5. bagus dpt belajar ni, jimat belanja.. semua boleh buat sendiri kat rumah..

    ReplyDelete
  6. Wahhhh macam nak join jugakkkk bestnyerrrr

    ReplyDelete
  7. Best nii belajar roti ngan kek. Setiap hari boleh buat sendiri :)

    ReplyDelete
  8. menariknya

    moon mmg duk slalu cari kelas buat roti
    plus nih dekat je ngan umah nih
    murah jugak yuran dia....tq for sharing. boleh call ni

    ReplyDelete
  9. diya teringin nak pegi kelas2 camni tapi anak kecik lagi..tak de saper nak jagakan..insyaAllah satu ari nnt kan..doakan ya

    ReplyDelete
  10. kalau ada masa nanti memang nak join kelas ni...

    ReplyDelete
  11. Menarik, Dimana kelas membuat roti nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puan Wanie 017 690 6288
      instagram @wanie.vanillamanis
      Alamat : No. 18 Kg. Baru Lanjut 43900 Sepang, Selangor..

      Delete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.