Serabut orang buat aku pening ..

Thursday, November 05, 2015 PCL 7 Comments

Rambut panjang merimaskan, sebulan sekali mesti mau potong rambut kalau tak... hidup kita kelihatan serabut walau hakikatnya di hati rasa bahagia selalu .. itu tanggapan aku bila nampak orang lain "serabut" .

Tak apa.. bagi lelaki yang suka simpan rambut panjang itu hak memasing, aku cuma cakap dan rasa apa yang aku nampak.. kalau aku lah yang semacam itu mesti serabut kepala. Rimas !

Teringin juga nak botak terus, tapi belum masa lagi.. senang tak payah fikir pasal rambut, tak perlu beli syampo dan  sebagainya .


Ada isteri mintak dia guntingkan rambut.. itu yang terbaik. Kalau tak boleh, cari salon rambut lelaki.. takyah penig hilangkan serabut .

7 comments:

  1. saya suka bela rambut panjang tapi orang tak buat saya pening,..ehh!

    ReplyDelete
  2. PCL..husben saya, suka botak rambut terus..ringan kepala katanya..kalau mandi, air terus je kena kat kepala..sejukkkk....katanyaa..

    ReplyDelete
  3. PC pun rimas sangat bila tengok orang lelaki rambut panjang..tapi betul macam PCL cakap hak masing2..

    ReplyDelete
  4. sama la..saya rimas tengok lelaki rambut panjang..ikat ke tidak, sakit mata tengok..potong pendek kan kemas je..sedap mata memandang..heheh

    ReplyDelete
  5. saya dulu cita cita nak suami rambut panjang ahahahahaha..amboi sgt kan..tapi tak dpt hahahahahaha

    ReplyDelete
  6. Rambut panjang ala2 Dazrin maintainen mahaiii kotttt....
    hr tu Kanda gunting rambut caj RM 18 mahaiii kottt rasa nak belajar gunting rambut pon ada...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.